7 תשובות
תשבי במקום רנדומלי ויכול להיות שתפתחי קשר עם מי שישב לידך :)
זה בסדר גם לשבת לבד ולנסות להכיר חברים לאט לאט
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כולם יושבים ביחד ואני אשאר לבד
אבל כולם יושבים ביחד ואני אשאר לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אני שנה שנייה בכיתה הזאת ולא הכרתי חברים
אני שנה שנייה בכיתה הזאת ולא הכרתי חברים
אנונימית
אם יש לך חברים מכיתות אחרות אולי תעברי כיתה
בת כמה את?
אני יושבת לבד כבר שנים, וזו הדרך שבה מצאתי את החברים שלי
באותו הנושא: