התחברות הרשמה

אני מתל אביב ובאלי ללכת לעזריאלי מחר לא כדאי בגלל ההפגנה?

18 ביולי 2023, 22:56
הפגנות    
3 תשובות
מקסימום תלכי ברגל אם קרוב או אופניים/קורקינט
אנונימית
אין הפגנות מחר לדעתי
מר מגניב
לא כדאי לדעתי יהיה הרבה עומס
אבל אולי כי את כבר בתל אביב יהיה לך קל יותר
$
$yunoxbell$
באותו הנושא:
אני הולך לקנות בגדים היום איפה כדאי ללכת לסנטר או לעזריאלי?
מסוכן ללכת לעזריאלי בתל אביב בגלל הפיגועים?
מסוכן ללכת מחר לעזריאלי תל אביב (בגלל הקורונה)?
למה אנשים נוסעים במיוחד עד לתל אביב כדי ללכת לעזריאלי?
כדאי ללכת מחר לעזריאלי?
יש לי הרפס ענק ובאלי ללכת מחר לעזריאלי מה לעשות
אני הולך מחר לתל אביב, לאן כדאי ללכת חוץ מעזריאלי?
מה כדאי , ללכת עכשיו לסינמה לראות סרט עם חברות או ללכת לעזריאלי עם חברות ?
כדאי לי ללכת בערב לעזריאלי ?
כדאי לי ללכת לסנטר או לעזריאלי?
עדיף ללכת ביום ראשון לסנטר או לעזריאלי בתל אביב?