3 תשובות
מקסימום תלכי ברגל אם קרוב או אופניים/קורקינט
אנונימית
אין הפגנות מחר לדעתי
לא כדאי לדעתי יהיה הרבה עומס
אבל אולי כי את כבר בתל אביב יהיה לך קל יותר
אבל אולי כי את כבר בתל אביב יהיה לך קל יותר
באותו הנושא: