3 תשובות
חחח גם אני חשבתי על זה שאלה טובה
איך את מצליחה ללמוד שם אני לא קולטת מאתרים כלום
אנונימית
שואל השאלה:
תתרגלי או בנוהג או בתיאו באנטרנט הם ממש טובים.
בתיאו אז את יכולה להיכנס לכל מאגר השאלות והתשובות רשומות בירוק אז יותר קל לתרגל, פשוט לזכור תתשובה הנכונה.
תתרגלי או בנוהג או בתיאו באנטרנט הם ממש טובים.
בתיאו אז את יכולה להיכנס לכל מאגר השאלות והתשובות רשומות בירוק אז יותר קל לתרגל, פשוט לזכור תתשובה הנכונה.
אנונימית
באותו הנושא: