3 תשובות
חחח גם אני חשבתי על זה שאלה טובה
איך את מצליחה ללמוד שם אני לא קולטת מאתרים כלום
אנונימית
שואל השאלה:
תתרגלי או בנוהג או בתיאו באנטרנט הם ממש טובים.
בתיאו אז את יכולה להיכנס לכל מאגר השאלות והתשובות רשומות בירוק אז יותר קל לתרגל, פשוט לזכור תתשובה הנכונה.
אנונימית