8 תשובות
^אויש נו
חכה לבגרויות נראה אם יהיה חשד להעתקה
אנונימית
^זה מה שאני אומר פה פשוט יש לי בעיות קשב וריכוז וחסר לי מלא דופאמין אז כל פעם שהתחילו חומר חדש אני הייתי תקוע על הקודם
הייתי מופת ז ח
היה קשוח דווקא
אבל זה כי המורה שלי הייתה קשוחה
בסך הכל זה ממש מקדם אבל צריך להתרגל
זה כיתה בסדר, טיפה משעממת הרגע סיימתי ז' במופת ופשוט מצפים ליותר ולציונים גבוהים אסל זה לא מפחיד כמו שכולם אמרו לי
תקשיבי גם אני נלחצתי כשעליתי לכיתה ז במיוחד שכולם שמה ענקים
אבל מבחינת הלימודים אין לך מה להלחץ כיתה ז הייתה ממש קלה
יהיה לך קל אם את תקשיבי 200% בשיעורים לי היה מזל כי בז וגם השנה ישבתי לעד חננות אז העתקתי
זה בסדר
רק שמצפים ליותר בגלל שאתם מופת
אותו הדבר גם למדעית
אנונימית
ז' בסדר
ח' קלילה
פשוט תשקיעי בלימודים בז'