11 תשובות
שואל השאלה:
ותגידו זה לא מפחיד?
ותגידו זה לא מפחיד?
אנונימית
בהתחלה זה יותר מלחיץ ממפחיד כי צריך לגעת בעין אבל הפחד עובר מהר
זה כן בהתחלה אבל אחרכ כבר לא
בהתחלה זה מפחיד אחושילינג אבל מתרגלים
עושים הסבר בחנות בדרכ איך שמים, לוקח קצת זמן להתרגל אבל אחרי שמתרגלים זה ממש פשוט
כן
בהתחלה לי היה קשה ושהראו לי לקח לי איזה חצי שעה להכניס ולהוציא וגם בשבוע הראשון אבל אחרי זה זה לוקח לי בדיוק 2 שניות
בהתחלה לי היה קשה ושהראו לי לקח לי איזה חצי שעה להכניס ולהוציא וגם בשבוע הראשון אבל אחרי זה זה לוקח לי בדיוק 2 שניות
תבקשי ויסבירו לך.. אבל בעיקרון יש אחלה הסברים ביוטיוב
שואל השאלה:
טוב תודה
טוב תודה
אנונימית
צריך לעשות בדיקת התאצה והדרכה אצל אופטומטריסט
שואל השאלה:
^מה זה בדיקת התאצה?
^מה זה בדיקת התאצה?
אנונימית
*התאמה
באותו הנושא: