11 תשובות
לא כרגע אבל בכללי כן
את עדיין נחשבת בחסות ההורים שלך.
שואל השאלה:
ואם אני אלך עם אמא שלי ?
אנונימית
תתחנתי והוא ישתנה
תתחתני
הוא השתנה לבד שתתחתני חח
שואל השאלה:
^ לא אני רוצה לשנות לשם מסוים
אנונימית
הןא לא משתנה לבד כשאת מתחתנת , יש לך בחירה אם לשנות אותו אחרי החתןנה ^^
ובכללי את צריכה לחכןת לגיל 18 לפי מה שידןע לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לשנות מאוחנה למגדי המשפחה של אבא שלי זה אוחנה ושל אמא שלי זה מגדי ואני מבחינתי לא אוחנה אני מגדי ואני רוצה ללכת לשנות עם אמא שלי
אנונימית
אם את רוצה לשנות לפני גיל 18, שני ההורים צריכים לבוא איתך (זה מה שאמרו לי אבל הייתי רק אם אמא שלי אז לא יכולתי)