11 תשובות
לא, להכיר באינטרנט זה מתכון לאסון (ורובינו קטינים)
אנונימי
במציאות? לא
כן
רומנטית לא
לא בקטע רומנטי
לא אני בקושי מכיר כאן אנשים חח
מה המינוס אנשים ארורים כולה אינסטגרם
להיפגש או רומנטי לא אבל סתם לדבר באינסטגרם כן
בתור ידידות? כן
מה זאת אומרת כאילו כן נפגשתי עם אנשים פה אם זאת הכוונהה חלקם מהבצפר שלי
באותו הנושא: