5 תשובות
קחו בחשבון שיכולות להיות תקלות, אם יש לכן אפשרות לחזור עד הערב (שאז מתחילות ההפגנות) עדיף.
מקסימום יהיו קצת פקקים.
שואל השאלה:
אנחנו נוסעות וחוזרות ברכבת, וראיתי שיש שם מלא הפגנות
אנונימית
שואל השאלה:
יודעים מתי אמורות להיות הפגנות?
אנונימית
אני יודעת שיש ליד עזריאלי בערב בערך בחמש (ככה זה לפחות היה כמה פעמים)
גם אם יש הפגנות זה לא בהכרח אומר שלא יהיו אוטבוסים
אנונימי