7 תשובות
בטח יתוש עזבי את זה
יתוש ואם מגרד ואת בבית של מישהו תבקשי אלוורה אם את בחוץ אולי תקני ואם את במסיבה או משהו אז פשוט תחכי והייתי גם מורחת אלתוש שלא יהיו עקיצות נוספות
תעשי כריתת שד חחח

מה תעשי חכי שיעבור מה עוד יש לעשות
עקיצה, זה לא מי שישמע, זה לא שיחשבו שיש לך היקי, מאוד ברור שעקיצה היא עקיצה
כנראה יתוש
אנונימית
כלום
כולה עקיצה זה יעבור
אנונימית
אני צחקתי כלכך כשראיתי את השאלה מצטערת אבל זה פשוט מצחיק.
ולשאלתך פשוט שימי קצת מים או משהו על זה