5 תשובות
תשלח לה הודעה
שואל השאלה:
מה לרשום?
תשאל אותה מתי תקבל את המשכורת שלך
זה ממש לא בסדר, תתקשר אליה היא חייבת לך כסף אתה לא עובד בחינם אסור לה לעשות דבר כזה
לא לשאול מתי תקבל את המשכורת שלך כבר היית אמור לקבל אותה כבר עבר ה10 ממש מזמן תדרוש את המשכורת שלך