14 תשובות
בן 18 וללא רישיון, תאוריה, או ת"ז (0_0).
^ ברו לא במטריקס
התחלתי ללמוד ב17.5
הוצאתי ב18
17 וחודש
בערך שבועיים אחרי שחגגתי 19
17 ו9 חודשים כזה
ממש כשעשיתי 18
עדיןן בתאוריה ה 5
לא עשיתי עדיין p:
לפני שנה .
9 וחצי הוצאתי רישיון לבימבה