4 תשובות
זה בסדר כם לחשוב עליו לוקח זמן לשחרר אל תדחיקי את זה
תדברי או תיפגשי עם חברה, תראי טלוויזיה, אבל תדעי שזה בסדר הרגעים הקטנים האלו שכואב ומתגעגעים ממש, אחרי שהם עוברים מרגישים שחרור.
להכיר ולצאת עם מישהו חדש!!
תעסוקה
הוא פגע בך אל תתעסקי בו יותר מידי הוא לא שווה אותך
מי שאוהב אותך לא אמור לפגוע
הוא פגע בך אל תתעסקי בו יותר מידי הוא לא שווה אותך
מי שאוהב אותך לא אמור לפגוע
באותו הנושא: