15 תשובות
כן ברור שהגיוני, לחלוטין
למה?
אנונימית
כן הגיוני לגמרי
כן, מתנגדי הרפורומה ובעדיה זה לא שמאל וימין בלבד
שואל השאלה:
אה אוקי
כי חשבתי שאני מוזרה ,כל החברות שלי ימניות ובעד הרפורמה ורק אני חושבת ההפך מהן
אנונימית
זה הגיוני כי יש דברים מעוטים ברפורמה
אנונימית
הרוב המוחלט של הימין שתומך ברפורמה, הוא של גוש כן ביבי.

המיעוט הימין שנגד הרפורמה, הוא הימין שמעדיף לשבת עם תמוכי טרור מאשר עם ביבי.
אנונימי
כן ברור
יש הרבה ימניים נגד הרפורמה
זה לא עניין של שמאל וימין, זה נגד ובעד
ברור שכן!
הרפורמה בשלב הזה לא קשורה לימין ושמאל.
היא לוקחת זכויות מיעוטים, והתנגדות לזה לא קשורה לימין או לשמאל, אלא להיגיון פשוט.
^הרפורמה לא לוקחת זכיות מיעוטים, בניגוד לפרעות נגד הרפורמה שמלאים ברמיסת זכיות אדם.
^הפגנות הן זכות בסיסית שמופיעה במגילת זכויות האדם.
בא לך להתנגד לזה?
בוודאי שלכל אדם יש זכות להפגין, אבל כמו ששלטון הרוב אסור לפגוע בזכויות אדם/אזרח, כך גם המפגינים.

ההפגנות נגד הרפורמה, רומסים את זכיות אדם.
^לך תלמד קצת על זכויות ועל משהו מעבר לתורה ונדבר
^
עדיף שתלמד על זכיות בעצמך:

הינה מגון זכיות שפגעתם:

חופש התנועה :
1) חסימת כבישים פוגעת בחופש התנועה של כל אזרחי ישראל.
2) חסמתם מח"כ להגיע לכנסת בשביל להצביע.

חופש הביטוי:
1) פרופ' איים על סטודנטים שיבטל להם את המלגה, אם ימשיכו להפגין בעד הרפורמה (הוא יתנצל אבל הנזק כבר נעשה).

2) ארגון "פורום קהלת" החליטה להשתמש בזכות חופש הביטוי, כדי להביע תמיכתה ברפורמה.
ארגון "אחים לנשק" התנגדו בתוקף לחופש הביטוי של פורום קהלת, וחסמו בגדרות תיל את משרדיהם.
וכך איימו אליהם שזה מה שקורה שלמי שתומכים ברפורמה, כמובן שתוך כדאי הם פגעו בחופש התנועה של עובדי "פורום קהלת".

קניין פרטי - יום אחד למתנגדי הרפורמה חוסמי הכבישים, שכחו להביא עצים למדורה, בשביל לפגוע בחופש התנועה של אזרחי ישראל.
אז הם בזזו גדר עץ של אחד הבתים ששם, ושראו שאף אחד לא בא למחות בידם, הם גילו שהבית ריק.
מיד הם פרצו לדירה, ושרפו את כל הרכוש והזיכרונות שלו, האדם אשר חיי שם נפטר לפני כמה חודשים.
ולמשפחה אין מה לעשות.

הזכות לכבוד -
1) פעם אחת אזרח רצה להגיע לביתו, בדרך מתנגדי הרפורמה כרגלם פגעו בחופש התנועה שלו. האיש רצה שיתנו לו את חופש התנועה, אבל ברגע שיצא מרכבו קרעו את חולצתו וביזו אותו בפומבי לעיני המצלמות, האיש ברח בבושה אחרי האירוע.

ב) יום אחד אשת ראש הממשלה, הלכה להסתפר במספרה. האנרכיסטיים הגיעו והתחילו להתפרע מסביב למספרה, ושברו כל מיני דברים. אחד מובילי המחאות הגיב לאירוע, שזה אשמתה שהיא יצאה מהבית ביום הקשקוש בלי ליווי בעלה. (הזכות לשוויון - אסור לאישה לצאת מהבית בלי בעלה).

כמובן שיש מקרים רבים נוספים, לפני שאתם באים להטיף זכיות אדם על אחרים, קודם תשמורו בעצמכם על זכיות אדם.
כן, כי זה כבר לא קשור לימין או שמאל זה הרבה יותר עמוק מזה וגם אני לא שמאלנית לחלוטין ועדיין נגד הרפורמה.