11 תשובות
בגלל מה נפרדתם?
אם את רוצה גם לכי על זה
לא לחזור עליו
אם את לא רוצה פשוט תגידי לו שזה לא מתאים
שואל השאלה:
בגלל שהיינו רבים יוצר מידיי
בגלל שהיינו רבים יוצר מידיי
אנונימית
תחשבי שוב על סיבת הפרידה ואם את באמת מוכנה לחזור. זה שהוא רוצה לחזור לא אומר שדברים יהיו יותר טוב מעכשיו זה פשוט געגוע והוא לא מעכל את הפרידה
אם את מרגישה שזה יהיה בזבוז זמן ולא יצא מזה כלום אז לא
אים את רוצה לחזור תחזרי
תקשיבי אני הייתי במערכת יחסים שלא הפסקנו לריב, יכשיו אני בקטע עם מישהו אבל כך פעם שאנחנו רבים או משהו אנחנו ישר מדברים על זנ ופותרים טת הבעיה. תנסי אולי זה יעזור
לזרוק אותו לאלף עזעזלים לחסום אותו וסלמאת
מה לעשות? איך נדע לענות לך, אין לנו מספיק מידע בשבילך אם תרגישי יותר בנוח להתייעץ בפרטי את מוזמנת
אבל בעיקרון תעשי מה שמרגיש לך
אבל בעיקרון תעשי מה שמרגיש לך
באותו הנושא: