5 תשובות
נראה לי פתיחת נתיב אוויר
החיאה?
קריאה לעזרה אני חושבת
פתיחת נתיב אוויר
לא זה בוודאות לא פתיחת נתיב אוויר, כי כתבו שאין לו סימני חיים אז אין דופק.
צריך לקרוא לעזרה ואח"כ להתחיל לעשות עיסויים
צריך לקרוא לעזרה ואח"כ להתחיל לעשות עיסויים
באותו הנושא: