דיברנו בלילה והוא אמר שבאלו לשמוע את הקול שלי לפני שהוא הולך לישון אמרתי סבבה אז הוא התקשר ואמרתי לו שאני מחכה שניפגש במציאות ולא רק שיחות ווצאפ ווידיאו ואז הוא אומר זה יקרה אל תדאגי אז אמרתי לו אני מחכה ש-save the date אז הוא עונה לי Dnot worry זה סבבה נכון?