2 תשובות
תכתבי את מה שאת מרגישה פשוט כל הקטע בברכות כאלה הוא שהן אישיות.אם את צריכה כיוון - תכתבי על איך שאת מרגישה כשאת איתה, על זה שאת מודה על זה שנפגשתן, על החוויות שעברתן ועל מה שאת מאחלת לה לעתיד
פשוט מתחילם לכתוב
אני לא יודעת מה ואחד למלא את הדף אבל אז הכל גולש ממני החוצה וזה יוצא יפה מאוד