4 תשובות
ללכת הביתה
שואל השאלה:
להמשיל להתאמן או ללכת הביתה?
להמשיל להתאמן או ללכת הביתה?
אנונימית
יאפ יאפ , כי הפעלת מאמץ :)
עלה לך וזה בסדר
עלה לך וזה בסדר
הביתה, תרגישי טוב.
באותו הנושא: