10 תשובות
14??
מהרגע שהן שולטות על הידיים שלהן
אני עושה לק ג'ל לאחותי בת ה8
אני עושה לק ג'ל לאחותי בת ה8
11 זה פשוט הורס את הציפורניים אז חבל מגיל קטן
14-13
בתכלס מתי שרוצים אני נגיד התחלתי ב12
שואל השאלה:
זה לא הורס לה את הציפורניים??
זה לא הורס לה את הציפורניים??
אני התחלתי בגיל 16, לפני כמה חודשים.
המניקוריסטית שלי עושה לילדה בת שמונה שאמא שלה מסכימה לה.
לפי דעתי אפשרי מגיל 13-14 ומעלה.
המניקוריסטית שלי עושה לילדה בת שמונה שאמא שלה מסכימה לה.
לפי דעתי אפשרי מגיל 13-14 ומעלה.
לדעתי מגיל 13/12 זה בסדר כשעולים לחטיבה רוצים להרגיש בוגרים כאלה הגיוני ולגיטימי לגמרי
אנונימית
זה לא באמת משנה אם זה הורס
זה הורס גם אם את בת חמישים זה לא קשור לגיל אבל חיים פעם אחת אז תעשי מתי שבאלך
זה הורס גם אם את בת חמישים זה לא קשור לגיל אבל חיים פעם אחת אז תעשי מתי שבאלך
באותו הנושא: