7 תשובות
אז תכתוב לה עכשיו לדעתי
שמע יש כאלה שיכתבו לה שעה אחרי שלקחו את האינסטגרם..
אני לקחתי את האינסטגרם ממישהי כתבתי לך רק אחרי יומיים..
שואל השאלה:
אני רוצה לדעת אם לחכות או לא? ממש היום קיבלתי את האינסטגרם
תחכה איזה חצי שעה שעה
מה שבא לך.. אתה לא חייב לה כלום.. כשאתה מרגיש בנוח שלח הודעה
אל תחכה,זה גורם לתחושת באסה ושעשו ממנה צחוק ) לפחות אצלי כי אני מצפה לזה ...(