21 תשובות
נגד אי אפשר באמת לעשןת שלום
בעד
לא יהיה שלום בחיים
כמובן שאני בעד אבל זה לא אפשרי לצערי
אני בעד שייעלמו
בעד סתם לא אני שונא את פלסטין
בעד ככה לא יפריעו למערכת יחסים שלי עם דילן
אב רגע זה הפוך
שואל השאלה:
תכלס כן שלום איתם זה בעייתי כי הם רוצים שלום בלי ישראל אז כן
תכלס כן שלום איתם זה בעייתי כי הם רוצים שלום בלי ישראל אז כן
תמיד עדיף שיהיה שלום, לא חייב מלחמה בכוח
שואל השאלה:
מה הפוך?
מה הפוך?
שלום זה לא עסקה, זה פשוט שלום, אז אם כולם ישלימו עם המצב הנתון על השטחים ויהיה שלום- אני בעד.
אבל עם יתחילו עכשיו לחלק זה ככה וזה ככה ואנחנו היינו פה וזה שלומי וכו זה כבר סתם עסקה או שביתת נשק
אבל עם יתחילו עכשיו לחלק זה ככה וזה ככה ואנחנו היינו פה וזה שלומי וכו זה כבר סתם עסקה או שביתת נשק
אני כזאתי שנותנת שתי הזדמנויות במקרה שלי זה החלטה של הממשלה ושל התושבים האחרים ולא רק החלטה שלי.
אבל אם זאת החלטה שלי הייתי אומרת ככה
נתנו הזדמנות ראשונה נתנו שנייה ופה היינו צריכים לעזור ברגע שנתנו להם עוד הזדמנויות הם כבר מנצלים את ההזדמנויות האלו
וברגע שזה קורה אני נגד חד משמעית למרות שאני חושבת רק על הילדים הקטנים ובעלי החיים לא כזה מעניין אותי מעבר
בעלי חיים וילדים קטנים לפרוטקול 12-
הם נקראים חסרי ישע אין להם מה לעשות עם המצב זה או שהם מסתוררים בחדר עד שיגמר האזעקות או שפשוט מקבלים התקפי חרדה(לרוב)
וילדים בגיל הזה לא אמורים לקבל התקפ חרדה .
וכלבים בכלל לא מבינים למה זה קורה
אבל אם זאת החלטה שלי הייתי אומרת ככה
נתנו הזדמנות ראשונה נתנו שנייה ופה היינו צריכים לעזור ברגע שנתנו להם עוד הזדמנויות הם כבר מנצלים את ההזדמנויות האלו
וברגע שזה קורה אני נגד חד משמעית למרות שאני חושבת רק על הילדים הקטנים ובעלי החיים לא כזה מעניין אותי מעבר
בעלי חיים וילדים קטנים לפרוטקול 12-
הם נקראים חסרי ישע אין להם מה לעשות עם המצב זה או שהם מסתוררים בחדר עד שיגמר האזעקות או שפשוט מקבלים התקפי חרדה(לרוב)
וילדים בגיל הזה לא אמורים לקבל התקפ חרדה .
וכלבים בכלל לא מבינים למה זה קורה
אנונימית
נגד
^^אבל תחשבי אם היה שלום לא היו אזעקות
שואל השאלה:
זה טוב שאין אזעקות אבל
זה טוב שאין אזעקות אבל
ברור אני בעד שיהיה שלום
אבל זה לא יקרה וגם אם זה יקרה זה יקרה רק עוד הרבה הרבה זמן ברור שאם זה היה קורה בשניות או חודשים הייתי אומרת שאני מעדיפה שלום אבל זה לא ככה זה אף פעם לא היה ככה
הם מבחינתם הארץ שייכת להם ועד שהם לא יכבשו אותה אין על מה לדבר.
הם מבחינתם הארץ שייכת להם ועד שהם לא יכבשו אותה אין על מה לדבר.
אנונימית
בעד.
אחרי תהליך מסוים.
אחרי תהליך מסוים.
לפני שהילדים הבני 13 יגיבו פה שהם שונאים פלסטין ומאחלים שימותו או משהו, מה זה פלסטין? - פעם היה פה יהודה, עד שהיוונים כבשו פה את המקום וקראו לו "פלשתינה". הסיבה לכך שאומרים ש"פלסטינים" היו פה ראשונים זה בגלל שאלוהים ציווה על היהודים להישאר ביהודה ולישאר שם. היוונים כבשו פה, ולפי הקוראן היהודים היו ראשונים. אז אם הם מחכישים את זה הם מחכישים את הקוראן עצמו והם מפסיקים להיות מוסלמים. אז אין מה לשנוא או להיות בעד, זאת הסטוריה שגנבו לנו.
שלום אפשר לעשות כשיש שני צדדים הרוצים שלום.
ולכן אין מה לדמיין כאילו יש מצב כזה פה.
ולכן אין מה לדמיין כאילו יש מצב כזה פה.
באותו הנושא: