32 תשובות
אכן
ברור
בהחלט
לא יהזויה
כן.
גם שמאלנים הם ציונים את יודעת..
גם שמאלנים הם ציונים את יודעת..
חד משמעית.
שואל השאלה:
קח כפרה^ למה הזויה אני מפחדת על העתיד שלי
קח כפרה^ למה הזויה אני מפחדת על העתיד שלי
אנונימית
אז דיי עם הפוזות את לא באמת ימנית ציונית בג"ץ הוא גוף דיקטטורי
כנראה לא למדת עליה כראוי.
סוף סוף מישהו כמוני
כולנו רקמה אנושית אחת, לכן אני מאמין בפוליאמוריה :)
ברור שכן
זה בדיוק כמו זה שאני אוהבת את חברים שלי אבל יש דברים שאני לא מסכימה עליהם איתם
זה בדיוק כמו זה שאני אוהבת את חברים שלי אבל יש דברים שאני לא מסכימה עליהם איתם
מה הwho is she רוצה לא הבנצי
אנונימית
כן
כן. זה מאוד הגיוני. והאמת את לא היחידה...
סקרים מעידים שהמון ימנים עברו למחנה השני והחליטו להצביע לגוש השני בגלל ההפיכה המשטרית. איזה 50% מהליכוד נגד ההפיכה המשטרית. היו תקופות שלאופוזיציה הנוכחית היו 70 מנדטים בסקרים! זו ממשלת מיעוט. רוב האזרחים נגד הממשלה הזאת.
אצלי למשל כל המשפחה שלי תמיד הצביעה ביבי, אבל עברנו למחנה השני. והאמת שגם מלא ימנים הולכים להפגין נגד הרפורמה. הם אומרים שהם הצביעו לליכוד בגלל ביטחון, לא בשביל להפוך את ישראל כמו לרוסיה עם רשות אחת.
ומה זה התשובות המתנשאות האלה?!
"כנראה לא למדת עליה כראוי."
לא שאלו את דעתך יאללה סע
סקרים מעידים שהמון ימנים עברו למחנה השני והחליטו להצביע לגוש השני בגלל ההפיכה המשטרית. איזה 50% מהליכוד נגד ההפיכה המשטרית. היו תקופות שלאופוזיציה הנוכחית היו 70 מנדטים בסקרים! זו ממשלת מיעוט. רוב האזרחים נגד הממשלה הזאת.
אצלי למשל כל המשפחה שלי תמיד הצביעה ביבי, אבל עברנו למחנה השני. והאמת שגם מלא ימנים הולכים להפגין נגד הרפורמה. הם אומרים שהם הצביעו לליכוד בגלל ביטחון, לא בשביל להפוך את ישראל כמו לרוסיה עם רשות אחת.
ומה זה התשובות המתנשאות האלה?!
"כנראה לא למדת עליה כראוי."
לא שאלו את דעתך יאללה סע
^ אתה יודע מה הסיבה האמיתית שמלא ימנים (אולי) עברו לגוש השני? אולי אם כבר זה בגלל שהממשלה הבטיחה והבטיחה ולא מקיימת את הרפורמה. אבל אל דאגה, אני פה כדי להזכיר שהפעם אין להם ברירה, אלא אם הם רוצים כל שבוע את הפגנת המיליון שלנו.
בטח אני מכיר גם אנשים שנגד הרפורמה אבל ככול שיותר ויותר שאלתי אנשים הבנתי שאף אחד לא באמת הבין מה הרפורמה הזאת אנשים פשוט החליטו ללכת אחרי הזרם ולהיות נגד למרות שהרפורמה הזאת היא הכי לא דיקטטורה שיש, אם כבר ההפך.
ובנוגע לבגץ בלי שום קשר רפורמה או לא זה אבסורד שאנשים בסדר עם זה שהם מממנים שופטים ביניהם בלי שום דעה של העם זה בית משפט עליון שממנה אחד את השני להיות שופט ואנשים חושבים שזה תקין אשכרה זה רק מראה עד כמה אנשים בארץ חסרי השכלה וחסרי היגיון
ובנוגע לבגץ בלי שום קשר רפורמה או לא זה אבסורד שאנשים בסדר עם זה שהם מממנים שופטים ביניהם בלי שום דעה של העם זה בית משפט עליון שממנה אחד את השני להיות שופט ואנשים חושבים שזה תקין אשכרה זה רק מראה עד כמה אנשים בארץ חסרי השכלה וחסרי היגיון
^^^אגב ה"סקרים" האלה שאתה מדבר עליהם, תראה לי אותם בבקשה. ואם הם מ - ישראל היום, ויינט, n12, 13, הארץ. זה לא נחשב.
^^צודק לגמרי נתנאל, ויותר מזה: עילת הסבירות זה אחד הדברים הכי אבסורדים שיש, והיא צריכה דחוף לקבל צמצום. עכשיו, לפני שאתם עושים מינוסים, בואו ותפרטו לי למה עילת הסבירות היא דבר מושלם.
cutler אתה ממש ממש לא מודע למה שהולך פה הא? אתה כיאילו עוקב אחרי מה שאמא ואבא סיפרו לך וקונה את השטויות האלו, מי אמר לך ש50% מהליכוד נגד ההפיכה? זאת ממשלת מיעוט? מה קרה שבנט היה בממשלה לא הפריע לכם שהבנאדם היה עם 6 מנדטים שזה כבר לא מיעוט זאת כבר הזיה אבל לא כול עוד זה לא ביבי גם 6 מנדטים זה בסדר בעיניכם מסתבר.
אבל זהו בגלל 2.85% פחות מבדרך כלל זה מיעוט וכי זה ביבי זה פתאום משנה.
וואלה רוצה אני אגיד לך משהו אחד שיסגור את הנושא?
לפחות אנחנו הימין יודעים על מה ההפגנה שאנחנו הולכים אליה הלכו שאלו אנשים בהפגנות של השמאל על מה ההפגנה חצי מהם לא ידעו על מה הם מפגינים בכלל אבל בטח אמא ואבא אמרו לך שאלו ששאלו אותם הם השתולים של הימין או משהו הזוי כזה
אבל זהו בגלל 2.85% פחות מבדרך כלל זה מיעוט וכי זה ביבי זה פתאום משנה.
וואלה רוצה אני אגיד לך משהו אחד שיסגור את הנושא?
לפחות אנחנו הימין יודעים על מה ההפגנה שאנחנו הולכים אליה הלכו שאלו אנשים בהפגנות של השמאל על מה ההפגנה חצי מהם לא ידעו על מה הם מפגינים בכלל אבל בטח אמא ואבא אמרו לך שאלו ששאלו אותם הם השתולים של הימין או משהו הזוי כזה
כן כי הרפורמה באמת לא טובה. גם אני ימנית ונגד
אחי אני שם כסף שאין פה שמאלני אחד שיכול להסביר לי מה היא עילת הסבירות בלי ללכת לגוגל.
אנשים סתם הולכים להפגנות כי זה נגד ביבי אתם מסכנים את ביטחון המדינה בגלל שנאה לבנאדם אחד שתבינו כמה זה הזויי אתם מוכנים לפצל את הצבא בגלל פסקה קטנה מהרפורמה הרי הרפורמה עצמה היא לא רק עילת הסבירות וגם לא רוצים להעביר את כול זה רק חלק קטן מעילת הסבירות
כן
מחליא אותי לנשום את אותו אוויר שנכנס לריאות שלכם באמת כמה חסרי השכלה אפשר להיות להקשיב לאמא ואבא מבלי לדעת כלום על הרפורמה.
ואני שם כסף שמי שנגד הרפורמה אלו אנשים שבכלל לא מבינים אותה והמשמעות שלה
ואני שם כסף שמי שנגד הרפורמה אלו אנשים שבכלל לא מבינים אותה והמשמעות שלה
אלוף אתה נתנאל
לא
אנונימית
כן
הגיוני שאת לא יודעת מה הוא הרפורמה
ואת "חרדה" על העתיד שלך, אוי אוי אוי
את חרדה שבג"ץ לא יוכל לתת למשפחות מחבלים להיכנס ביום הזיכרון לישראל, כי המשפחה שלהם "נפגעי איבה"
אני מבין לליבך אוי
על מה את חרדה, בואי תסבירי איזה עתיד "נוראי" יהיה לך אם הרפורמה תעבור?
תני לי סיבה אחת, רק אחת, תודה!
ואחרים אל תענו לי כי זה לא מעניין אותי
ויאללה תעשו לי מינוסים "דמוקרטים"
ואת "חרדה" על העתיד שלך, אוי אוי אוי
את חרדה שבג"ץ לא יוכל לתת למשפחות מחבלים להיכנס ביום הזיכרון לישראל, כי המשפחה שלהם "נפגעי איבה"
אני מבין לליבך אוי
על מה את חרדה, בואי תסבירי איזה עתיד "נוראי" יהיה לך אם הרפורמה תעבור?
תני לי סיבה אחת, רק אחת, תודה!
ואחרים אל תענו לי כי זה לא מעניין אותי
ויאללה תעשו לי מינוסים "דמוקרטים"
שואל השאלה:
דוד^ סיבה אחת אני מפחדת מה יהיה עם הפלות או זכותיות נשים ולהטב
דוד^ סיבה אחת אני מפחדת מה יהיה עם הפלות או זכותיות נשים ולהטב
אנונימית
אוקי תודה
למה את מפחדת?
חוץ מהחרדים שתמיד היו נגד הלט"ב ותמיד יהיו כנראה
את מפחדת כי אמרו לך שזה מה שהרפורמה תעשה, בשביל להפחיד אותך
אבל בפועל זה מנותק מהמציאות
אין שום תוכנית לשנות את זה
ואף אחד לא יתן לזה להשתנות.
וגם כרגע ירדו מהרפורמה, כרגע זה על "ביטול עילת הסבירות" שאין לזה שום קשר למה שאת דואגת
ואגב כל המחאה הזאת, תוכננה כבר ב2020, אז לא היה שום רפורמה משפטית
אז זה לא קשור לרפורמה המשפטית.
זה קשור לימין ושמאל
את ראית גם בתקופה שהממשלה הורידה מהפרק את הרפורמה המשפטית, המשיכו ההפגנות, ומארגני המחאה אמרו בפירוש, שהם רוצים להפיל את הממשלה, גם אם לא יהיה רפורמה
זה בכלל לא קשור לרפורמה.
הם רוצים לשלוט פה.
בקיצור את צריכה להיות יותר חרדתית על העתיד, שאם את שמה בקלפי פתק לימין, ובאים השמאל ולא מקבלים את זה, ושובתים נגד החוק
מזה את צריכה לדאוג
אבל מה שאת חושבת:)
למה את מפחדת?
חוץ מהחרדים שתמיד היו נגד הלט"ב ותמיד יהיו כנראה
את מפחדת כי אמרו לך שזה מה שהרפורמה תעשה, בשביל להפחיד אותך
אבל בפועל זה מנותק מהמציאות
אין שום תוכנית לשנות את זה
ואף אחד לא יתן לזה להשתנות.
וגם כרגע ירדו מהרפורמה, כרגע זה על "ביטול עילת הסבירות" שאין לזה שום קשר למה שאת דואגת
ואגב כל המחאה הזאת, תוכננה כבר ב2020, אז לא היה שום רפורמה משפטית
אז זה לא קשור לרפורמה המשפטית.
זה קשור לימין ושמאל
את ראית גם בתקופה שהממשלה הורידה מהפרק את הרפורמה המשפטית, המשיכו ההפגנות, ומארגני המחאה אמרו בפירוש, שהם רוצים להפיל את הממשלה, גם אם לא יהיה רפורמה
זה בכלל לא קשור לרפורמה.
הם רוצים לשלוט פה.
בקיצור את צריכה להיות יותר חרדתית על העתיד, שאם את שמה בקלפי פתק לימין, ובאים השמאל ולא מקבלים את זה, ושובתים נגד החוק
מזה את צריכה לדאוג
אבל מה שאת חושבת:)
דוד....
אתה מבין מה הבעיה שלי עם אנשים?
אנשים נגד והם לא מודעים בכלל סתם שוטפים להם את המוח ומה הרפורמה באמת מייצגת.
וגם לא רוצים לבטל את כול חוק עילת הסבירות אלה סעיף אחד ממנו לפי מה שהבנתי זה עוד יותר מגוחך זה לא ישפיע על אף אחד
אתה מבין מה הבעיה שלי עם אנשים?
אנשים נגד והם לא מודעים בכלל סתם שוטפים להם את המוח ומה הרפורמה באמת מייצגת.
וגם לא רוצים לבטל את כול חוק עילת הסבירות אלה סעיף אחד ממנו לפי מה שהבנתי זה עוד יותר מגוחך זה לא ישפיע על אף אחד