3 תשובות
תגידי לה שאת ממש שמחה שהיא אמרה לך את זה ושאת מעריכה את זה ושאת באמת אוהבת אותה ושהיא חברה טובה מאוד וחשובה לך. פשוט צריך ללמוד לקבל את זה ולשאול אותה מה את יכולה לעשות או מה את עשית שגרם לה להרגיש ככה
ובכל זאת אני אגיד לך שזה סופר למוד שאת כזאת אכפתית ודואגת לה ומצטערת אבל זאת לא אשמתך בהכרח שהיא מרגישה ככה (אלא אם היית רעה אליה אבל לא חושבת שזה המצב), יכול להיות שאלה הרגשות פנימיות שלה ואת כן מתייחסת אליה אבל קשה לה להרגיש את זה (לא שזאת אשמתה, זאת פשוט מי שהיא..)
אולי בתקופה האחרונה קצת פחות דיברתם או קרה שנפגשת עם מישהי אחרת במקומה ולכן היא נפגעה, אולי חברות בשבילך זה לא אותו דבר כמו בשבילה ויש לכן ציפיות אחרות
בקיצור- מליון אופציות, לא אשמת אף אחת מכן
ובכל זאת אני אגיד לך שזה סופר למוד שאת כזאת אכפתית ודואגת לה ומצטערת אבל זאת לא אשמתך בהכרח שהיא מרגישה ככה (אלא אם היית רעה אליה אבל לא חושבת שזה המצב), יכול להיות שאלה הרגשות פנימיות שלה ואת כן מתייחסת אליה אבל קשה לה להרגיש את זה (לא שזאת אשמתה, זאת פשוט מי שהיא..)
אולי בתקופה האחרונה קצת פחות דיברתם או קרה שנפגשת עם מישהי אחרת במקומה ולכן היא נפגעה, אולי חברות בשבילך זה לא אותו דבר כמו בשבילה ויש לכן ציפיות אחרות
בקיצור- מליון אופציות, לא אשמת אף אחת מכן
אנונימית
שואל השאלה:
התנצלתי הרבה פעמים אבל היא אמרה שזה בסדר רק רצתה להגיד לי מה היא מרגישה אבל אני עדיין מרגישה רע עם זה
התנצלתי הרבה פעמים אבל היא אמרה שזה בסדר רק רצתה להגיד לי מה היא מרגישה אבל אני עדיין מרגישה רע עם זה
אנונימית
דברי איתה בכנות
תגידי לה מה את מרגישה
ותתנצלי אם גרמת לה להרגיש ככה
את לא בן אדם רע הכל בסדר
לפעמים עושים טעויות הכל טוב תתקני את זה דברי איתה
תגידי לה מה את מרגישה
ותתנצלי אם גרמת לה להרגיש ככה
את לא בן אדם רע הכל בסדר
לפעמים עושים טעויות הכל טוב תתקני את זה דברי איתה
באותו הנושא: