6 תשובות
בדרך כלל הבנות מתמודדות עם העצב בשניה שהוא קורה ולאט לאט מחלימות מהכאב. בנים בדרך כלל מכחישים את העצב ובדרך כלל יוצאים לבלות ביום של הפרידה ואז לאט לאט הם מתחילים להרגיש את העצב ואת הכאב (זה לא נכון לגבי כולם זה מה שבדרך כלל קורה )
אנונימית
^די צודקת
נכון אבל אם היא נפרדה או שזה סתם משחקי אגו של ילדים...
כי אנחנו לא מרגישים את העצב תוך שבוע שבועיים זה נשאר לנצח עד שהיה לי חברה הרגשתי כל כך חרא
זה תלוי מי הבחורה ואיך נפרדנו אין זמן קבוע ולא תמיד רוצים
אם עזבתי מישהי אין לי כוונה לחזור