5 תשובות
יש בזה משהו
משנה לשנה ניהיה יותר חם. לא כנראה לא בגלל זה אבל מה זה משנה
נכון
^ זה לא קשור בכלל
זה לא משנה אם החולצה תיהיה 10 סמ פחות או יותר החום אותו חום.
כן
מאבדים את זה לאט לאט בסוף יהיה לגיטימי לא ללבוש כלום כי ככה נבראנו
אנונימי