3 תשובות
לא בהכרח. זה יהיה קצת יותר מהר עם מכסה. אש הכי גבוהה שימי לב שהסיר והידיות לא נשרפות
אני משאירה פתוח
תשאיר אותו חצי סגור חצי פתוח, כדי שהאדים יצאו קצת