14 תשובות
הכמות של מה שאכלת היא די בסדר לא אשקר, זה יכול להשביע אבל זה אוכל ריק לגמרי זה לא אוכל מאזין אין בשר אין פחמימות אין ברזל אין כלום, לא בריא
אנונימי
ממש לא, אבל הקפאין חוגג
שואל השאלה:
אני יכולה לרדת במשקל?
1.70, 54 קג'
בת 16
בלי ספורט
אני יכולה לרדת במשקל?
1.70, 54 קג'
בת 16
בלי ספורט
אנונימית
^ את יכולה לרדת אבל אין באוכל שאכלת כלום ושום דבר. זה לא בריא
אנונימי
את לא צריכה לרדת במשקל אולי רק להתחטב
רק בעזרת ספורט את יכולה להתחטב
רק בעזרת ספורט את יכולה להתחטב
אנונימית
הואכל בעיקר קפאין ומשקות
אנונימי
בשבילי זה כלום אוכל, אני הייתי גווע ברעב
אם את רוצה לרדת במשקל מומלץ להיוועץ בתזונאית
אם את רוצה לרדת במשקל מומלץ להיוועץ בתזונאית
בבקשה תאכלי פחמימה או בשר או משהו באמת משביע
אנונימי
שואל השאלה:
אנסה לאכול יותר מאוזן מחר
תודה לכם בכל מקרה:)
אנסה לאכול יותר מאוזן מחר
תודה לכם בכל מקרה:)
אנונימית
התפריט לא ממש מסודרת,ובנויה מסוכרים ולא פחמימות ובשרים מבחינת קלוריות? לא קריטי ואף קצת...
אנונימי
שואל השאלה:
אני מנסה לאזן.. הגבלתי את עצמי תקופה בסוכר אז קצת מסובך לי עם זה
תודה!!
אני מנסה לאזן.. הגבלתי את עצמי תקופה בסוכר אז קצת מסובך לי עם זה
תודה!!
אנונימית
לא חושבת שהרבה אבל חסר חלבון אם את מנסה להוריד במשקל
הרוב זה סוכרים
הרוב זה סוכרים
אנונימית
מעט לדעתי, תאכלי עוד קצת
אנונימי
^ את יכולה לאכול המלצה שלי
ארוחת בוקר: פחמימות וחלבונים
צהריים: בשר
ארוחת ערב: דברים אחרים
ארוחת בוקר: פחמימות וחלבונים
צהריים: בשר
ארוחת ערב: דברים אחרים
אנונימי