5 תשובות
אין איומים רציניים הם נותנים לנו להתפרק מבפנים
אני לא חושבת שבקרוב כל כך
הם יתנו לנו עוד קצת להישבר, לצבא שלנו להדרדר עוד קצת ואז הם יתקפו.
הם יודעים כל דבר שהולך אצלינו, הם יודעים על המצב הרעוע של המדינה ובפרט של הצבא
יש סיכוי. הם איימו לעשות משהו
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי שהיה מבצע עלות השחר
אנונימית
מה הכוונה?
היה משהו בתשעה באב שנה שעברה?