6 תשובות
בדרכ כן
לצערי כן
ילדים מספיק בטלפון בבית, לדעתי.
פעם שהייתי ביסודי היה אסור לנו גם
לצערינו הרב כן
יש מדינות שקבעו בחוק שאסור כי ראו את הנזקים