6 תשובות
בדרכ כן
לצערי כן
ילדים מספיק בטלפון בבית, לדעתי.
ילדים מספיק בטלפון בבית, לדעתי.
פעם שהייתי ביסודי היה אסור לנו גם
כן
לצערינו הרב כן
יש מדינות שקבעו בחוק שאסור כי ראו את הנזקים
יש מדינות שקבעו בחוק שאסור כי ראו את הנזקים
באותו הנושא: