אני בת 13, והשיער שלי נוראי לפני ההחלקה הוא היה נפוח ולפעמים גם גלי והיה קשה להסתדר איתו גם עם קרמים. ועכשיו עבר בערך שנה מאז ההחלקה ויש לי נפח לא רגיל כזה בגלל שבפעם הראשונה שעשיתי החלקה הייתי כל הזמן עם קוקו אז זה נתפס ככה. אם אני יעשה עוד פעם אני לא יעשה קוקו יותר. ויכול להיות שאני גם לא יחדש וגם באלי גלואפ לתחילת שנה. אז לעשות?