11 תשובות
לא מה הקשר
תשני, ההלכה לא אומרת לענות את עצמך ככה.
את יכולה להוריד את המזרון לרצפה
שואל השאלה:
^^^מה מה הקשר
כי הקטע הוא שזה אמור להיות פחות כיף בדרך כלל כדי להתאבל
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתם? הכוונה יש לי מזרן ברצפה ויש לי את המיטה שלי, ויותר כיף לי לישון במזרן ברצפה - אז לישון במיטה?
אנונימית
שני במזרן אין בעיה
אם המנוחה שלי בשבת זה להיות בטלפון אז מותר לי?
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הקטע לזלזל במה שאני שואלת, אני כולה בן אדם, תענה כן או לא. לא כזה קשה לענות יפה.
אנונימית
נתתי דוגמא אני חס וחלילה לא מזלזל להפך אני מעריך את זה ששאלת ושאכפת לך
מצטער ממש אם נפגעת זו לא הייתה הכוונה
שואל השאלה:
טוב נראלי קצת הגזמתי סליחה אני לא משהו היום
אנונימית
הכל טוב אני מבין אני צריך להתנצל לא את