4 תשובות
אני לא
כן כדאי
אני לא משתמשת אני שותה הרבה שירים של חלבון אבל זה טוה
אני לא משתמשת אני שותה הרבה שירים של חלבון אבל זה טוה
אני לא משתמשת, מנסה להשיג דרך יוגורט/משקאות/חטיפי חלבון
אבל ברור שאבקה זה אחלה אם את לא מגיעה
אבל ברור שאבקה זה אחלה אם את לא מגיעה
כן
אני עושה מזה שייקים זה טעים
אבל תלוי
אני עושה מזה שייקים זה טעים
אבל תלוי
באותו הנושא: