11 תשובות
לא זה לא, קרה לי גם והם פיטרו אותי במשמרת הראשונה. ממש הזוי
ולקח להם מלא זמן עד שהם שילמו לי את מה שהם היו חייבים על המשמרת שעשיתי, אני התעקשתי ממש על התשלןם זה היה לא נורמלי
שואל השאלה:
למה שהם יפטרו?
שואל השאלה:
כמה זמן זה התלמדות?
משמרת של 8 שעות זה היה והם פיטרו כי לא זכרתי את התפריט בעפ וחשבו שאני לא מתאימה
שואל השאלה:
מה עושים במשמרת הזאתי היא אמרה לי שיהיה לי אחראי משמרת ויגיד לי
זה נשמע לי בדיחה..!! אני מניח שאחראית..או הבעלים אינו יודע בעל"פ..מה זה התנאי הקבלה..ודרישות ההזוייות האלה אשר מגיעות לאוזניי לאחרונה..?! כיום בשוק העבודה..!! תופעה מוכרת של ניצול עובד הקטן..ובעיקר צעירים שבחופשה..תאמין לי לא חסר עבודות..תעריך את עצמך
מאז משבר הקורונה אנו מכתיב להם תנאים!
לבנתיים זה עובד לא רעה..
שואל השאלה:
פשוט אין עבודות לנוער
זה אכן הבעייה הנוסף..שאין באמת שקיפות ויחס לעודד עסקה של תלמידים..,נוער..
כיום בלי פרוטקציה "אתה לא קיים" וישנם בגילך שעובדים במקומות מכובדים יותר..לא שחלילה מזלזל באף תפקיד..
שואל השאלה:
הלכתי אליהם לפני יומיים והם אמרו לי תילמד תפריט בעל פה ותבוא בראשון להתלמדות לא נראה לי זה הגיוני ללמוד 50 דפים
קרה לי גם בבית קפה שציפו שאזכור בעפ ואבוא למשמרת כשאני זוכרת אבל זה לא יכול להיות לעבוד ככה זה לוקח זמן לזכור את התפריט וזה עם ההתנסות