9 תשובות
אז תעלבי
מה מעליב
כי את בן בגיל 23
לא יודעת הם לא מבינים מב אתה לבד???
כי השם משתמש שלך רשום בתור "השכנה הכוסית הזו" אז זה יכול לבלבל
כי כתבת בביו שאתה בן אבל בשם ובפרופיל כתוב בת
לא אכפת לנו מהרגשות שלך
אנונימית
מה מעליב
זאת תמונת הפרופיל
באותו הנושא: