4 תשובות
הכל טוב השאלה היא ביחס למה
אנונימי
שואל השאלה:
המצלמה שאין באגים כאילו זה איכותי?
התוכנה היא טובה אבל באגים משתנים בין עדכון לעדכון בלי קשר לאיזה אייפון המצלמה לא רעה בכלל גם
אנונימי
האייפון אותו דבר גם בתל אביב וגם באילת
לשאלה, אייפון זה סבבה
אחלה מצלמה, מעבד ומערכת הפעלה