4 תשובות
כל מה שאת צריכה לעשות זה להשלים עם הגובה שלך...:)
את גם בסדר... לא שאת נמוכה..
את גם בסדר... לא שאת נמוכה..
את די גבוהה, אני בת 16 ואני 1.56... חחח כנראה שאני לא פונקציה,
אבל את עוד תגבהי:)
אבל את עוד תגבהי:)
זה גבוה! אני גם בת 14 ואני 1.62. את עוד תגבהי.
לגילך את לא צריכה יותר ובכללי זה גם סבבה
אנונימי
באותו הנושא: