18 תשובות
לא אהבתי אותו מספיק
י
אנונימי
זוגיות רעילה
4 פרידות
פרידה ראשונה הוא נפרד ממני בגלל שרצה מישהי אחרת
פרידה שניה אני נפרדתי ממנו כי לא התאמנו וכבר לא הרגשתי כמו בהתחלה
פרידה שלישית המצב הנפשי והבעיות שלנו השפיעו על שנינו ולא יכולנו להמשיך
פרידה רביעית נפרדתי ממנו בצחוק לקח רציני ולא רצה לחזור
פרידה ראשונה הוא נפרד ממני בגלל שרצה מישהי אחרת
פרידה שניה אני נפרדתי ממנו כי לא התאמנו וכבר לא הרגשתי כמו בהתחלה
פרידה שלישית המצב הנפשי והבעיות שלנו השפיעו על שנינו ולא יכולנו להמשיך
פרידה רביעית נפרדתי ממנו בצחוק לקח רציני ולא רצה לחזור
הוא בגד בי עם החברה הכי טובה שלי כי לא הסכמתי ל*כב איתו והם סיפרו לי על זה ביחד
אנונימית
אין מצב שאת מי שאני חושב שזאת נכון?
אנונימי
כן אחת
הוא בגד בי וכששאלתי אותו למה הוא אמר לי שאני בן אדם מגעיל ושמן והוא יצא איתי כי לא היה לו נעים להגיד לי לא מתי ששאלתי אותו אם הוא רוצה לצאת איתי (זוגיות של בערך שלוש שניום וחצי)
הוא בגד בי וכששאלתי אותו למה הוא אמר לי שאני בן אדם מגעיל ושמן והוא יצא איתי כי לא היה לו נעים להגיד לי לא מתי ששאלתי אותו אם הוא רוצה לצאת איתי (זוגיות של בערך שלוש שניום וחצי)
כן, לא הרגשתי שאני מוכנה למחוייבות ולקשר רציני שמוביל למשהו גדול
הוא נפרד ממני כי לא שלחתי לו הודעות כי הייתי בדיכאון בגלל איך שהוא גרם לי להרגיש
כשהיינו ביחד התחיל עם מלא בנות
רצה אותי רק כדי לשכב
והוא דתי בן 14
והתחיל עם 11 חברות שלי ועם עוד אלוהים יודע כמה בנות
ואז גם ירד עלי בטירוף והוריד לי את הביטחון לרצפה
רצה אותי רק כדי לשכב
והוא דתי בן 14
והתחיל עם 11 חברות שלי ועם עוד אלוהים יודע כמה בנות
ואז גם ירד עלי בטירוף והוריד לי את הביטחון לרצפה
אנונימית
היא הייתה כלבה :(
אנונימי
הוא נפרד ממני כי הרגיש שאנחנו מתרחקים והוא אמר שהוא הרגיש רע בקשר כבר כמה ימים
^אני מת מה זאת אומרת כמה ימים, מי מנתק קשר בכלל כמה ימים
כן זה גם כואב כמו שזה נשמע
אחרי ליטרלי שנתיים
ועזוב את זה שבכלל הייתי בחול בזמן הזה
אחרי ליטרלי שנתיים
ועזוב את זה שבכלל הייתי בחול בזמן הזה
אני מת
אה כן היה משהו לא זוכר בדיוק
את האמת לא
כי הוא היה רעיל ואני ניפגעתי כי לא אהבתי אותו באמת אבל לא רציתי לפגוע בו.
באותו הנושא: