5 תשובות
אוכלים הרבה או שזה גנטי
אכילה מרובה/הפרעות אכילה/גנטיקה/סיבות בריאותיות..אלה הסיבות שאני יודעת עליהן
אצלי למשל זה גנטי
בדרך כלל זה תזונה לא מאוזנת
יש כאלה שזה גנטי..
ויש כאלה עם הפרעות אכילה (אכילה רגשית)
ויש כאלה עם הפרעות אכילה (אכילה רגשית)
באותו הנושא: