5 תשובות
אוכלים הרבה או שזה גנטי
אכילה מרובה/הפרעות אכילה/גנטיקה/סיבות בריאותיות..אלה הסיבות שאני יודעת עליהן
אצלי למשל זה גנטי
בדרך כלל זה תזונה לא מאוזנת
יש כאלה שזה גנטי..
ויש כאלה עם הפרעות אכילה (אכילה רגשית)