9 תשובות
מביך רצח
את תוותר
תשאל אם זה מביך אותך.
לא אנשים ברחוב שלא מכירים אותך
לא גם זנדאייה גבוהה מטום
שואל השאלה:
היא התחילה איתי אגב.
לי קשה העיניין של הגובה כי אני נמוך כל החיים שלי תמיד הייתי יותר נמוך מכולם.
זה או ללכת על זה או שלומר לה שלא מתאים בגלל הגובה
אנונימי
אהבה חזקה יותר מהכול
שואל השאלה:
ורוב הסיכויים להישאר לבד
אנונימי
למה מביך?
אל תהרוס לעצמך משהו בגלל גובה :)
אני מציע לך להמשיך איתה
אם אתה תראה שזה מאוד מפריע לך אז תיפרד
ותשמע לגבי הגובה זה באמת קצת בעייתי אבל יש הרבה בנות שהן 1.60 ומטה
וגם יש הרבה זוגות שבנות יוצאות עם בנים שנמוכים מהם
גובה זה לא כזה קריטי אחי חוץ מלעזור קצת עם בנות זה לא כזה קריטי אז הכל טוב גבר