תשובה אחת
1. אני לא סירבתי אבל כן שמעתי סיפורים, אתה מסרב, שמים אותך במעצר
2. אתה לא אומר לקצין מיון איזה תפקידים בא לי, זה לא עובד ככה, לא בקטע רע אבל אתה צריך להבין שבצהל הרצונות שלך הם הדבר האחרון שמעניין אותם. הקצין מיון אומר לך איזה תקנים פתוחים ורק מתוחם אתה יכול לבחור. זה יכול להיות תפקידי זבל ואם יהיה לך מזל זה יכול להיות גם טוב, אבל זה לא תלוי בך.
לגבי אמא שלך, כשתתגייס ישר תלך למשקית, אם זה יומיות כמובן אין לך סיבה, אם זה חמשושים תלך
פשוט לפי מה שאני כבר ראיתי, לפחות אצלי, במצב כמו של אמא שלך יתנו לך תש 3 גג, שזה 3 לילות לינה בבית, הכוונה: חמישי שישי שבת נחשב כ2 לילות, זאת אומרת תקבל רק עוד לילה אחד לישון בבית במשך השבוע.
אם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול אותי