8 תשובות
שואל השאלה:
מה בדיוק להגיד? באילו מילים להשתמש?
אנונימי
זה ממש תלוי איך היא התחילה איתך ומה היא אמרה אבל פשוט תהיה נחמד גם אם אתה לא מעוניין וגם אם כן
זה כן משנה אם אתה בעיניין או לא זה כל הקטע...
זה גם תלוי איך היא מתחילה איתך אם היא כזה "אתה נראה נחמד אפשר תמספר שלך?"
אז או שתענה כן ותיתן תמספר או שתענה לא לא מתאים לי סליחה
אנונימית
לחייך להראות שזה מחמיא לך. אם אתה לא מעוניין תגיד שאתה מעריך אותה על זה אבל לא מתאים לך. הכי חשוב להיות אופטימי כדי שלא תתבאס על זה ששאלה אותך. צריך הרבה אומץ
קודם כל לחייך, אם היא שואלת מה קורה אתה עונה בסדר/ברוך השם ומחזיר כ-מה איתך? ואז היא בטח תתקדם אבל הכי חשוב זה להיות פתוח להכל!
להיות קול, להפוך את האינטראקציה לנחמדה וכייפית. תמיד עובד להיות מצחיק ולהכניס הרבה הומור
להיות נחמד כי צריך אומץ להתחיל פנים מול פנים אז גם אם אתה לא בעניין לא צריך להיות תוקפני או משהו
לחייך, לענות למה שהיא אמרה, להגיד אם אתה מעוניין או לא