4 תשובות
בתור מישהי שהתמיינה למצח
יש שם כמה תפקידים במצ כמו מפקדת כלואים ולא רק דוחות יש כל מיני
בדרכ מי שמשרת שם סבבה לו
שואל השאלה:
לדעתכם מומלץ ללכת למשטרה צבאית?
יש לי ידיד שפ וחברה שעומדת להתגייס לשם
להיות מצ זה לא באמת רק לחלק דוחות!! עושים המון מעבר ובקושי נותנים דוחות באמת + תלוי בבסיס שתהי בו
כל עוד תבואי בראש פתוח וגישה חיובית את תוכלי להעביר את השירות בכיף
ותמיד אפשר להחליף תפקיד באמתע אם ממש קשה לך