8 תשובות
תגידי פשוט
פשוט תגידי שאת לא רוצה כי את בן אדם של שיחות קצרות וקולעות
שואל השאלה:
אמרתי כמה פעמים שאני לא בבית אבל זה לא עוזר הןא לא מבין רמז
הוא שאל אם הגעתי
אנונימית
הוא גבר הוא לא יבין רמזים בחיים, תגידי לו חד וחלק
תגידי לו את זה
שאת עם אנשים/לא בבית/אין לך זמן/אין לך כוח
אל תעני פשוט
תגידי שאת לא בן אדם שאוהב לדבר בטלפון ואת מעדיפה להתכתב