אני רוצה להתחיל קורס ציפורניים איזה קורס ציפורניים טוב באמת אתן מכירות?
אני האחרונה שהייתה אומרת את זה כי אני עושה לק רק פעם אחת בשנה אבל זה נראה לי ממש טוב לעשות לי ולחברות ולהבין בזה ולדעת שלא דופקים אותי וזה גם אחלה כסף כי בנתיים אין לי עבודה ואני חייבת כסף וגם מלא אמרו לי שזה מתאים לי כי אני פרפקציוניסטית אבל אני מפחדת כי אני גם מאד נאחסית ואני לא מבינה כלום כלום בכל הנושא הזה אז מי שיודעת בבקשה שתגיד כמה עולה קורס ממוצע כזה וכמה זמן זה לוקח ואם כדאי לי להתחיל את כל זה בכלל כי אני עולה לכיתה יא תודה