6 תשובות
כן
כן
כן.
בטח
ברור שזה הגיוני דיכאון יכול נורא לבודד שאני הייתי בתקופה מאוד מאוד קשה שלי היה לי מאוד קשה לראות אנשים ורציתי כל הזמן להיות בחדר המבולגן שלי
כן
באותו הנושא: