6 תשובות
כן
ברור שזה הגיוני דיכאון יכול נורא לבודד שאני הייתי בתקופה מאוד מאוד קשה שלי היה לי מאוד קשה לראות אנשים ורציתי כל הזמן להיות בחדר המבולגן שלי
כן