4 תשובות
יש הבדל ענק,אם זה לא בגולדן אתה נדחף ונדחף לא רואה כלום ובסוף מתייאש ולא מנסה להתקרב,בגולדן הרבה יותר קל לראות ואין לך באמת לאן להידחף כל כך
פארק הירקון זה מקום גדול, אז אני חושבת שכן יש הבדל בגלל כמות האנשים. אני הולכת להופעה של נועה קירל ונמצאת בגולדן כי יש מלא אנשים ואם אני איהיה בדשא אני לא אראה שום דבר
^אפשר אבל אני דיי בטוחה שיש עוד אנשים שחושבים על זה ויעשו את זה
שואל השאלה:
אבל אם מגיעים כמה שעות לפני אז אפשר לראןת טוב גם מהדשא לא
אבל אם מגיעים כמה שעות לפני אז אפשר לראןת טוב גם מהדשא לא
אנונימית
באותו הנושא: