16 תשובות
אם אין דרך לכבס אז כן ואולי עדיף להביא עוד ספייר כי יכול להיום שהם יתלכלכו
אנונימי
שקית לבגדים המלוכלכים אבל כזאת שאפשר לאטום
אנונימי
שואל השאלה:
וואה איפה יכנס לי כל זה אלוהים ישמור
אנונימית
שואל השאלה:
ומה באוטובוס פשוט עולים עם השקית הזאת? לא פדיחה?
אנונימית
ממש לא 14 פיגמות גג 3 תחתונים וגרביים כן חולצות בערך 12 משהו כזה את לא תחליפי שם כל יום פיגמה
אנונימית
תבדקי שיטות לקפל בגדים יותר קומפקטי וגם טיק ענק חח
אנונימי
את מחליפה פיגמה כל יום?
שואל השאלה:
איך 3 תחתונים לשבועיים??
אהה עכשיו הבנתי מה רשמת לא משנה
אנונימית
לאלא 3 פיגמות
תחתונים ברור ש14 וגם גרביים
חולצות בערך 12 משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
מה להביא יותר חולצות ירקות או לבנות? וכמה לקנות מכל צבע?
אנונימית
תקני כמה בעדיפות ללבן זה הרבה יותר טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מה שמים יותר שנמצאים בתוך הבסיס לבנות או ירוקות?
אנונימית
את מחליפה כל יום פיג'מה? אני חושבת שכדאי לך קצת להבין את הסיטואציה ולהפחית בפיג'מות, לא הייתי מביאה יותר מ4 פיג'מות

לגבי בגדים מלוכלכים - מביאים שקית יעודית (או שקית כביסה או שקית זבל) ושמים בה את הבגדים המלוכלכים ואותה שמים במזוודה/תיק.

וזה שהטירונות שבועיים, לא בהכרח שתסגרי שבת אלא אם הודיעו אחרת, וגם אם תסגרי, זה יוצא אולי 10-11 לילות ולא באמת 14 ימים
שואל השאלה:
תודה רבה והטירונות לא שבןעיים הלוואי היא חודש וחצי אמרו לי
אנונימית
חחח מי צריך 14 פיג'מות, למי יש בכלל 14 פיג'מות חחח
שואל השאלה:
חחח תכלס
אנונימית