6 תשובות
כן
באמצע מרכך כביסה בצד ימין גל כביסה וצד שמאל אבקת כביסה
תלוי במכונה אצלי זה ככה
תלוי במכונה אצלי זה ככה
לאא באמצע גל ובצד ימין מרכך ובצד שמאל אבקהה
שואל השאלה:
אין לי אבקה נראה לי אבל שמתי באמצע מרכך ובשמאל פרסיל וההורים שלי לא שמים בימין כלום
אין לי אבקה נראה לי אבל שמתי באמצע מרכך ובשמאל פרסיל וההורים שלי לא שמים בימין כלום
שואל השאלה:
אבל זה לא יפוצץ את המכונה נכון? אם כן אז באסה לי
אבל זה לא יפוצץ את המכונה נכון? אם כן אז באסה לי
זה בסדר אם שמת גל אז לא צריך אבקה
באותו הנושא: