6 תשובות
כן
באמצע מרכך כביסה בצד ימין גל כביסה וצד שמאל אבקת כביסה
תלוי במכונה אצלי זה ככה
Bbl
לאא באמצע גל ובצד ימין מרכך ובצד שמאל אבקהה
שואל השאלה:
אין לי אבקה נראה לי אבל שמתי באמצע מרכך ובשמאל פרסיל וההורים שלי לא שמים בימין כלום
שואל השאלה:
אבל זה לא יפוצץ את המכונה נכון? אם כן אז באסה לי
זה בסדר אם שמת גל אז לא צריך אבקה