7 תשובות
שואל השאלה:
^ בחיים לא
^ בחיים לא
באלי שוקו עכשיו
לא
לא טעים
לא טעים
אני אוהבת שוקו עם קצת מים ומלא חלב ושהיה חם❤
כדאי לך ללמוד עברית
אבל לא יהיה טעם
אם את אוהבת שוקו קר אז תשימי מעט מים חמים על אבקת השוקו כדי שתימס ובכל השאר תוסיפי חלב וזה יוצא אחלה שוקו קר.
אפשרי גם להוסיף קוביות קרח.
אפשרי גם להוסיף קוביות קרח.
באותו הנושא: