22 תשובות
שואל השאלה:
^לא אמרתי שהאישה לא צריכה לאהוב בכלל. יש סיבה למה הרבה אנשים מסכימים עם המשפט הזה. תחשוב על זה ותבין.
^לא אמרתי שהאישה לא צריכה לאהוב בכלל. יש סיבה למה הרבה אנשים מסכימים עם המשפט הזה. תחשוב על זה ותבין.
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו גברים בעצמם אומרים שזה נכון. בתור גבר שאני משערת שלא בן 14 תנסה להבין
אפילו גברים בעצמם אומרים שזה נכון. בתור גבר שאני משערת שלא בן 14 תנסה להבין
אנונימית
מסכים לחלוטין. כך ההלכה אומרת גם.
כמובן אם הבנתי נכון הכוונה שיאהב אותה יותר ממה שהיא אוהבת את עצמה ולא יותר ממה שהיא אוהבת אותו
כמובן אם הבנתי נכון הכוונה שיאהב אותה יותר ממה שהיא אוהבת את עצמה ולא יותר ממה שהיא אוהבת אותו
^^^אני לא ממש מבין, אהבה דבר ראשון אי אפשר כל כך למדוד, ודבר שני למה שאחד מהם ינסה לאהוב יותר את הצד השני ממה שאוהבים אותו?
^אני הבנתי שהיא מדברת על אהבה זוגית ולא עצמית
^אני הבנתי שהיא מדברת על אהבה זוגית ולא עצמית
אנונימי
שואל השאלה:
זאת התשובה
זאת התשובה
אנונימית
כמובן שמדובר בסרטון טיקטוק.
ולשאלה: לא, זוגיות תלויה בשני הצדדים ולא רק באחד
ולשאלה: לא, זוגיות תלויה בשני הצדדים ולא רק באחד
אנונימי
שואל השאלה:
והנה גם גבר אומר את זה
והנה גם גבר אומר את זה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור לסרטון טיקטוק. הם אומרים דברים מאוד חכמים.
זה לא קשור לסרטון טיקטוק. הם אומרים דברים מאוד חכמים.
אנונימית
זה שיש גבר אחד שאומר את זה לא אומר שזה נכון.. במיוחד שהוא גם בטיקטוק.
^מה שאת חושבת שהוא חכם לא בהכרח אומר שזה חכם, במיוחד אם את חושבת שמה שהם אומרים בטיקטוק זה חכם.
ולשאלה: לא, זוגיות לא קשורה רק לגבר והוא לא היחיד שצריך להחזיק אותה
^מה שאת חושבת שהוא חכם לא בהכרח אומר שזה חכם, במיוחד אם את חושבת שמה שהם אומרים בטיקטוק זה חכם.
ולשאלה: לא, זוגיות לא קשורה רק לגבר והוא לא היחיד שצריך להחזיק אותה
אנונימי
שואל השאלה:
וואי אתה מוציא דברים מהקשרם. וזה שאתה חושב ככה לא אומר שזה החכם. רק הבעתי את דעתי לגבי משהו לא צריך לקחת את זה כל כך קשה
וואי אתה מוציא דברים מהקשרם. וזה שאתה חושב ככה לא אומר שזה החכם. רק הבעתי את דעתי לגבי משהו לא צריך לקחת את זה כל כך קשה
אנונימית
זה פשוט לא נשמע לי מציאות הגיונית אני תמיד יאהב יותר
^^אני לא מוציא דברים מהקשרם, פשוט ברגע שהמקור מידע החכם שלך הוא טיקטוק זה לא ממש הגיוני, ואגב כפי שאמרתי: הגבר לא היחיד שצריך להחזיק את הזוגיות והיא לא תלויה רק בו.
ואי אפשר למדוד אהבה(בניגוד למה שאומרים בטיקטוק)
ואי אפשר למדוד אהבה(בניגוד למה שאומרים בטיקטוק)
אנונימי
שואל השאלה:
והנה שוב אתה מוציא דברים מהקשרם. לא אמרתי שהגבר הוא זה שאמור להחזיק את הזוגיות. והסרטונים האלה שראיתי זה מגיע מנשים וגברים באחד שזה המקצוע שלהם. נסכים שלא להסכים. אני לא מבינה מה הוויכוח..
והנה שוב אתה מוציא דברים מהקשרם. לא אמרתי שהגבר הוא זה שאמור להחזיק את הזוגיות. והסרטונים האלה שראיתי זה מגיע מנשים וגברים באחד שזה המקצוע שלהם. נסכים שלא להסכים. אני לא מבינה מה הוויכוח..
אנונימית
כן ואותח הדבר הפוך
שואל השאלה:
וכן מוזמן לבדוק שהאישה זה המקצוע שלה. ובתגובות הרבה מסכימים עם זה מאשר שלא מסכימים.
וכן מוזמן לבדוק שהאישה זה המקצוע שלה. ובתגובות הרבה מסכימים עם זה מאשר שלא מסכימים.
אנונימית
רוצה לשמוע את האמת ההפך
כי שהגבר רוצה יותר,האישה פחות מכבדת וזוגיות שהאישה רוצה יותר ומסתכלת עליו מלמטה מחזיקה הרבה יותר זה עובדה
כי שהגבר רוצה יותר,האישה פחות מכבדת וזוגיות שהאישה רוצה יותר ומסתכלת עליו מלמטה מחזיקה הרבה יותר זה עובדה
^^הרבה זה לא אומר צודק(גם מיעוט לא אומר צודק), לדעתי אי אפשר למדוד את כמות האהבה וזה מטופש לצפות מהגבר לאהוב יותר את האישה מאשר מה שהיא אוהבת אותו
אנונימי
אני לא מסכימה איתך ואני אישה..
נשים יוזמות 70% מהגירושים לא גברים מה שאומר שהאישה היא זו שמחזיקה את הזוגיות אם היא אוהבת יותר מהגבר...בין היתר בנתון הזה יש נשים שהתגרשו מהגברים שהכי אוהבים אותן בעולם
אם אישה לא רוצה ולא אוהבת היא פשוט לא תהיה שם
אבל אם אישה אוהבת יותר את הגבר והוא פחות בעניין שלה הוא עדיין יהיה שם כי היא תצליח להחזיק בו רגשית/מינית איכשהוא
נשים יוזמות 70% מהגירושים לא גברים מה שאומר שהאישה היא זו שמחזיקה את הזוגיות אם היא אוהבת יותר מהגבר...בין היתר בנתון הזה יש נשים שהתגרשו מהגברים שהכי אוהבים אותן בעולם
אם אישה לא רוצה ולא אוהבת היא פשוט לא תהיה שם
אבל אם אישה אוהבת יותר את הגבר והוא פחות בעניין שלה הוא עדיין יהיה שם כי היא תצליח להחזיק בו רגשית/מינית איכשהוא
אנונימית
שואל השאלה:
יש אולי משהו במה שאת אומרת אבל מהבחינה שתצליח להחזיק בו רגשית או מינית אני פחות מאמינה..
יש אולי משהו במה שאת אומרת אבל מהבחינה שתצליח להחזיק בו רגשית או מינית אני פחות מאמינה..
אנונימית
נראה לי זה ספאם. או שלא שמעת הרבה על דברים שקשורים לזוגיות.
ולשאלה: לא, הם צריכים לנסות לאהוב באותה המידה/כמה שהם יכולים
עריכה כי שינית את השאלה: הזוגיות לא תלויה רק בגבר, אז שוב אני לא מסכים.
ולשאלה: לא, הם צריכים לנסות לאהוב באותה המידה/כמה שהם יכולים
עריכה כי שינית את השאלה: הזוגיות לא תלויה רק בגבר, אז שוב אני לא מסכים.
אנונימי
ברגע שאת אומרת שהגבר צריך לאהוב את האישה טיפה יותר ממנה כדי שהזוגיות תחזיק ליותר זמן זה אומר שאם הוא לא יעשה את זה הזוגיות לא תחזיק להרבה זמן נכון? במילים אחרות לפי מה שאת אומרת הוא האחד שמחזיק את הזוגיות. ואני בספק שזה המקצוע שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
לא. זה לא במילים אחרות ויש לזה משמעות שונה. זה שהוא יאהב טיפה יותר לא אומר שהוא היחיד שמחזיק את הזוגיות. יש משמעות למה שאמרתי והסרטונים ששלחתי רק מראים כמה זה נכון *לדעתי*. לך יש דעה שונה וזה בסדר לא צריך לטחון תשכל עכשיו שנה.. נסכים שלא להסכים וזהו
לא. זה לא במילים אחרות ויש לזה משמעות שונה. זה שהוא יאהב טיפה יותר לא אומר שהוא היחיד שמחזיק את הזוגיות. יש משמעות למה שאמרתי והסרטונים ששלחתי רק מראים כמה זה נכון *לדעתי*. לך יש דעה שונה וזה בסדר לא צריך לטחון תשכל עכשיו שנה.. נסכים שלא להסכים וזהו
אנונימית